sobota, 30 stycznia 2016

#1 Caught up in a moment

(c) Riv, Aileen


Wszystkich bardzo serdecznie witamy na naszym blogu. Mamy nadzieję, że jeśli już tu zajrzycie to i z nami zostaniecie. Chyba nie ma co się rozpisywać na nasz temat, gdyż nieco jest powiedziane w zakładce "O BLOGU' w Menu. Liczymy na to, że będziecie się stosowali do regulaminu i przed pobraniem czegokolwiek najpierw się z nim zapoznacie. Tak więc zapraszamy do obejrzenia naszych pierwszych prac na tym oto blogu.




















6 komentarzy:

  1. Jakby co pobrałam teksturkę ;). Na pewno mi się przyda :). A co do teł to nie mogę zdecydować, które mi się najbardziej podoba :). A co to jest PSD? I jak otworzyć tą koloryzacje, w jakim programie?
    `~Alicja B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PSD jest do Photoshopa. A no i co do pytania "Co to?" To jest format. :v

      Usuń
    2. A jak otworzyć koloryzacje? W jakim programie.

      Usuń
    3. Koloryzacje można tworzyć w każdych programach, ale jeśli chcesz taką jak np. ja stworzyłam to w Photoshopie. A inne programy czyli: Gimp, pixlr.

      Usuń
  2. Pierwsze co zobaczyłam (oprócz nagłówka) SOS'y *-*
    Pobieram wszystko (jak zwykle xD)
    Prace każda z was wie, że cudowne <3

    Masz mendo (Olga xD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram sygnaturę psd
    Od G.Aileen ( Oliwi )
    Dodam zaraz do credits
    ~Karolina.C

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

SZABLON AUTORSTWA JANE