czwartek, 5 maja 2016

#08 Sometimes I’m feeling like I’m going insane





Hello! Dobry wieczór. Witam.
Znów ja - wszechmogąca, superowa - Aileen, robię sama posta. Tak jak wcześniej tłumaczyłam, nie wiem kiedy Riv skończy swoją przerwę od wstawiania grafiki, aczkolwiek miejmy nadzieję, że krótko!

No ale co tam u was? Ja wczoraj i dzisiaj nie szłam do szkoły, co pozwoliło mi zrobić kilka rzeczy, na które się zbierałam od kilku dobrych dni. Chciałam notkę wcześniej napisać, aczkolwiek czas mi na to nie pozwala. Jest on najgorszą możliwą rzeczą, zważając na to, że już za 3 dni (8 maj) będę o rok starsza. No dobra, niby zwyczajny dzień, gdzie pewnie wszyscy zapomną o wypowiedzenia słowa "Wszystkiego najlepszego", gdzie sprawia ono naprawdę wiele radości. Pozwala przede wszystkim czuć się kochanym. Albo jakoś tak. Nie mam pojęcia kiedy zawitam ponownie z notką, ale miejmy nadzieję, że za jakiś czas. Pamiętajcie o komentarzach, które są naprawdę przydatne!
Pozdrawiam cieplutko;)







^Współpraca z Ingulaine

Okładki na wattpada: (Robię na zamówienia) 

Obrazek z piosenki 5 seconds of summer: Broken Home (Bardzo serdecznie polecam, kocham całym serduszkiem) 

Jeśli cokolwiek pobierasz - proszę napisz o tym w komentarzu i przede wszystkim przeczytaj regulamin! A no i za wszelkie komentarze bardzo dziękuję! 

1 komentarz:

  1. Wowo, w grafice idzie Ci coraz lepiej! Na samym początku pochwalę za wspaniały napis w sygnie z Sel, cudowną kolorystykę na tej z Lily, a także świetną kompozycję w pierwszym blendzie. Nasza współpraca również wyszła wyśmienicie (to chyba oczywiste, c'nie? XD)!
    Jedyna rzecz, która mi się w tej notce nie podoba, to sygna otwierająca post. Moim zdaniem jest taka bez wyrazu... Ale wiesz przecież, że mam dość dziwny gust i mam nadzieję, że moja opinia w żadnym stopniu cię nie dotknie XD
    No nic, pozostaje mi tylko życzyć dalszej weny... :p
    Pozdrawiam,
    Ingulaine

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

SZABLON AUTORSTWA JANE