poniedziałek, 13 czerwca 2016

#09 I'm a flame, you're a fire

Witam, witam! Na początek chciałabym bardzo mocno przeprosić za moją nieobecność, spowodowaną oczywiście – szkołą. Ale już jest spokojniej, co wpływa na moją niecierpliwość związaną z wakacjami. Nie miałam również czasu oraz weny na robienie grafiki, co uniemożliwiło mi włączenie programu, gdyż od razu został wyłączony przeze mnie. No ale cóż, w lipcu minie czas, kiedy będę zajmowała się grafiką już 3 lata. Jak ten czas szybko zleciał! Dzisiaj niestety prac będzie mało, brak dodatków i te sprawy. Ale w następnym poście to wynagrodzę i gwarantuję większą ilość wszystkiego!


Nagłówki 






Sygnatury 



Do zobaczenia w następnym poście! xx
Liczę na komentarze;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

SZABLON AUTORSTWA JANE