środa, 17 sierpnia 2016

#11 Feel the freedom inside

(c) Riv

Witam Was wszystkich tu obecnych! Żyję, wróciłam, wena jest, pomysły są teraz tylko je zrealizować. Przyznam, że dość długo mnie tu nie było, ale taka przerwa dobrze mi zrobiła.
Jak minął Wam ten miesiąc wakacji? Zwiedziliście jakieś niesamowite miejsca?
Ja nie mogę uwierzyć, że zaraz koniec sierpnia, wszystko minęło tak szybko, jak jedno mrugnięcie oka. Czemu czas tak szybko leci? No, ale dobra, koniec moich rozmyśleń. Może prac nie jest wiele, lecz zawsze coś. Zachęcam do komentowania, bo to daje wielką motywację do dalszych działań!









2 komentarze:

  1. Prace całkiem niezłe, najbardziej wpadł mi w oko nagłówek z Katniss :3 Ogólnie musisz popracować nad napisami, bo czasem właśnie one psują cały efekt.
    Ściskam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ciągle pracuje.
      Ściskam cieplutko ❤️

      Usuń

Obserwatorzy

SZABLON AUTORSTWA JANE